Regulamin sesji fotograficznej

Regulamin rezerwacji sesji on-line:
• W trakcie mini sesji mamy bardzo ograniczony czas, w związku z tym bardzo prosimy o punktualność, spóźnienia spowodują skrócenie sesji (ze względu na innych klientów nie jesteśmy wstanie wydłużyć Waszej sesji ani zaprosić Was wcześniej).
• Warunkiem rezerwacji jest 100% bezzwrotna przedpłata.
• Odwołanie sesji nie jest możliwe.
• Przeniesienie sesji na inny termin jest płatne, koszt wynosi 200 zł brutto. W celu przeniesienia prosimy o kontakt telefoniczny.
• Nie ma możliwości oczekiwania w środku.
• Możliwość zmiany do 2 stylizacji.
• Cena sesji nie zawiera stylizacji wizerunku (makijaż, fryzura, strój).
• Sesja odbywa się w Pracownie Studia Słoń przy ul. Szkoły Orląt 4 l. U13, Warszawa (wejście od ulicy)
• W ramach sesji otrzymujecie obrobione zdjęcia w obróbce zgodnej z Portfolio (dostępne na stronie https://studioslon.pl).
• Osoba zamawiająca sesje ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia dekoracji lub sprzęty, który nastąpiły podczas sesji oraz w czasie przebywania w studio.
Obowiązuje zakaz wprowadzenia zwierząt.
Obowiązuje zakaz używania otwartego ognia.
• Używanie konfetti, dodatkowe sprzątanie – dodatkowe płatne i ustala się wcześniej indywidualnie.
• Na terenie studio prosimy o zakładanie czystego zmiennego obuwia
Podczas wynajmu w studio może jednocześnie przebywać do 5 osób. Obecność każdej dodatkowej osoby jest płatna 50zł/os.
• Najpóźniejszy termin zamówienia i opłacenia dodatkowych materiałów – w dniu sesji.
• Wybór zdjęć oraz układ w albumie jest po stronie Studia
• Odbiór materiałów drukowanych w Studio Słoń, ul. Szkoły Orląt 4 l.13/20, Warszawa.
• Spersonalizowane materiale nie podlegają zwrotom lub reklamacji